Myshelg...

Har haft en riktig myshelg. Så himla skönt! Igår var det ju träning och sen jobb. Träningen gick sådär, Regina var nog lite öm i kroppen men jag fick positiva kommentarer om att det nog kommer att bli bra med henne när hon blivit lite mer utbildad. Jag tror iaf att hon kommer att bli en riktigt bra häst, hoppas att jag har rätt! Gillar henne skarpt, även om hon inte är den lättaste häst jag suttit på. Men det är kul med utmaningar!

Efter jobbet blev det först fika på stan för att sedan fortsätta med fikandet hemma. Var så härligt att få några solstrålar på sig! Känns lite sorgligt att sommaren redan är slut...

På kvällen hade vi lite kräftkalas. Det blev en väldigt lugn tillställning. Vi åt mest kräftor och snackade för att sedan slockna i soffan... =)

Idag har det mest slöats. Kristofers paradrätt (stek, hemmgjord rödvinssås och klyftpotatis) har även slunkit ner. 

Nu är det bara stallet och sen en myskväll i soffan kvar av denna helg. Sen är det dags för lite arbete igen. Nu är det bara en vecka kvar innan skolan börjar också  =S. Sen är man inne i akademiens värld igen... 


Ha det gött alla läsare och hoppas att ni också har haft en härlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback