På promenad i skogen...

Måste ju berätta att vi (observera vi, det inkluderar mig!) har varit och gått i Hemus idag. Jag brukar alltid banga på att ut och gå (jag tycker att min dagliga motion som inkluderar bla ridning räcker) men jag måste faktiskt erkänna att det var riktigt skönt! Att det var fint väder var ju heller inte så fel... Så det kan jag lätt tänka mig att göra fler gånger!

Vi lånade även med oss Simba och honom tar jag gärna med på nästa promenad också!


1: Simba 2: Ja, jag gillar motljusbilder =)


1: Stoffe. 2: Ja, det är faktiskt jag som är ute och går i skogen!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, jag lånar mer än gärna eftersom mina böcker är lästa både framåt och bakåt haha =) Inte riktigt med snudd på =)

Postat av: Pernilla

Tack, kul att du gillade den =)

Det är skönt med promenader. Vi gick en sväng i Hagaparken igår, det var så skönt väder.

Kram

2008-08-25 @ 08:45:31
URL: http://pernillas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback