Pissdag...

Igår var en sån dag när man är lite halvtrött på allt. Det enda som jag kände att jag ville göra var att antingen sitta och mysa med nära och kära på ett fik, alternativt lägga mig under en mysig filt i soffan. Tyvärr så hann jag inte med någon av dessa saker.

Först så fick jag lov att sitta i telefonen och krångla med högskolan. Jag missade att tacka ja på min ansökan. Två dagar efter att tiden gått ut så ringer jag upp skolan som säger att de ska fixa det och att det inte är några problem ("du är inte den enda"). Sen igår när jag ska gå in och registrera mig så är min anmälan forfarande struken och inte behandlad något mer?? Och nu har det gått flera veckor sen jag ringde... Så det var bara att ringa igen. Återigen fick jag beskedet att det ska inte vara några problem bla bla bla. Men det är det ju! För jag kan inte registrera mig på kurserna = jag kan inte komma åt allt som finns på kursernas hemsidor, jag finns inte med på lärarnas listor mm mm. Drygt AB!

Jaja, bara att hålla tummarna att det ordnar sig. Har fixat böcker och donat iaf så det är klart...


Resten av dagen var det ju jobb och stall som hägrade. Men avlutade iaf dagen med ett par avsnitt av SATC. Det kan aldrig bli fel! (önskar mig verkligen boxen med alla avsnitten!)

Hoppas att den här dagen blir en bättre dag...


Bonäs, sommaren- 08

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åhh jag vill också ha boxen med ALLA SATC-avsnitt.



Drygt när allt strular och man måste ringa flera gånger trots att dom säger att dom ska fixa allt :S



Kram

Postat av: Emma

Hoppas att det ordnar sig!



Kram

2008-08-19 @ 17:36:23
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas att det ordnar sig!



Kram

2008-08-19 @ 17:36:24
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback