Ridtur och shopping...

Idag var det då dags för jobb igen. Vilket faktiskt inte gjorde så mycket. Är ju verkligen skitväder ute! Hann dock med en tur till stallet och en ridtur i morse innan jobbet. Regina var superdunderfin i traven idag. Alltså, shit, vilken trav hon har när hon tar i lite! Ibland tror jag inte att det är sant. Hon har även en riktigt fin galopp men idag var den inte så kanon. Hon bytte och gjorde jämfotasprång, fattade fel och stressade upp sig lite. Men stundtals var den iallafall ok och jag fick till någon fattning åt båda hållen så jag är ändå nöjd. 

Blev en liten beställning på Hööks igår också. Regina måste ha nya benskydd. Passade även på att beställa en gelpad. Sadeln ligger helt ok men jag tycker att den ligger lite "nära". Vet inte hur jag ska förklara men jag tror att en gelpad vore en bra lösning. Vi får väl se hur den passar...



Skydden är med teddyfoder på insidan. Beställde till både bak och framben. Hoppas att de passar!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Micke hälsar och tackar!

Roligt med lite shopping även om det bara bar till dig indirekt.

Det är verkligen ett bra jobbväder, i alla fall om man har ett kontors- eller inomhusjobb.

Kram

Postat av: Emma

Roligt att köpa hästsaker... Saknar det :,o(

2008-08-05 @ 15:45:23
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback