Snart...

Wiho! Snart är det helg! Två seminarier kvar, sen åker vi! Har hunnit läsa allt till seminarierna så det känns bra. Då är de lite roligare att vara med på också, man hänger ju med lite mer... Är även klar i stallet för idag. Så just nu känns allt riktigt bra!

Ska försöka hinna fixa till mig lite och packa innan det sista seminariet också så att jag är helt klar för avfärd...

Visst är det gött med helg ibland??

Ha en trevlig helg! Jag kommer nog inte att kunna blogga något men ni kan väl kommentera lite om ni kikar in hit ändå? Right?  

Kommentarer
Postat av: Johanna

vassegod. hoppas du har de bra

Postat av: Pernilla

Ja det är trevligt med helg! Jag tycker nästan att det är helg hela tiden... jag klagar absolut inte menar bara att veckorna går sjukt fort! Måndag, tisdag och sen helg typ.

Hoppas du får det trevligt i Sundsvall!

Kram

2008-08-29 @ 13:31:49
URL: http://pernillas.com
Postat av: Maria

Hihi jag fick lov att beställa, kan inte leva utan böcker =P Tack så söt du är =)



Kram

2008-08-30 @ 16:02:01
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback