Tiden rinner iväg...

Det är helt otroligt vad tiden går fort! Nu är sommaren snart slut och jag har endast två veckor kvar av "sommarlovet". Sen är det dags att plugga igen... Kan tyvärr inte säga att jag längtar. Har haft en alldeles för bra sommar för att kunna längta till något annat. Men när jag väl kommer in i skolarbetet igen så blir det säkert bra...

Har haft en rolig jobbvecka med en hel del kunder. Har haft så många glada kunder så det är svårt att inte vara glad själv! Det känns så roligt för det är så många som har börjat kommentera hur bra de tycker att butiken har blivit och vad fina saker vi har osv. Även om det inte är min butik så känns det roligt, jag jobbar ju trots allt där.

Har ett till jobb på G också! Kommer att jobba som ridinstruktör en kväll i veckan. Hoppas att jag kommer hinna med allt bara! Ska läsa dubbla kurser (i 5 veckor), jobba lördagar på mitt nuvarande jobb samt så har jag ju två hästar att ta hand om! Det gäller att planera och utnyttja tiden väl! Men det känns ändå roligt att få ha lite ridlektioner. Har dessutom fått en grupp extra mot vad det var sagt från början bara för att de ville rida för just mig! Känner mig smickrad...

Nej, nu måste jag sluta svamla för att istället dra iväg till stallet!

Kommentarer
Postat av: iana

Det är ju bara för att du är så bra!!

:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback