Trött...

Nej, nu har det faktiskt varit lite mycket på sistonde... Jag känner mig inte direkt helt slut (bara trött) men det känns inte så kul att vara klar (eller ja, klar och klar, det finns alltid mer som man borde hunnit med) med allt klockan 22 varenda kväll. Hade klockan på 07.30 i morse och sen dess har det varit full rulle hela dagen. Och nu har jag precis ätit middag (!).

Och lika blir det i morgon. Har dock en film som jag ska se inför ett seminarium så jag tänkte faktiskt klämma in den någonstans i morgon så får man slappa lite. Jobbar ju på kvällen så det vore skönt att hinna med att ta det lugnt någon timme...

Man ska inte klaga men jag kan säga att jag längtar tills helgen då jag är ledig (borde iofs läsa en del). Vi åker ju och kollar på Jajje i helgen. Han startar på V75. Fick dock ett skitspår så chanserna är dåliga men får hålla tummarna ändå. Ska hursomhelst bli skönt att åka bort en stund...

Nu ska jag läsa några texter inför seminariet i morgon, sen ska jag sova.

Zzzzznark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback