Jag kom upp!

Nej, jag stannade inte under täcket hela dagen idag. Jag gick faktiskt upp till slut... Men jag har levt som en eremit. Det här med att läsa dubbla kurser (varav en är en litteraturvetenskapskurs = väääldigt mkt att läsa) är verkligen ingen lek. Det är svårt att hinna med allt som ska göras. Och så fort några timmar går åt till något annat än att plugga så hamnar man lite efter. Men idag har jag iaf hunnit läsa nästan allt som vi skulle ha läst tills seminariet i morgon. Så än så länge är jag på banan! =) Jag får se det såhär: Nu är snart en vecka av fem avklarad. Efter dessa veckor så läser jag endast en kurs på heltid. Det kommer ju att kännas som rena semestern efter det här! Så lite till kan jag faktiskt stå ut...

Sätter iaf av tid varje dag för att åka till stallet. Är skönt att komma iväg en stund. Även om jag saknar Mirre som en tok ibland (det är speciellt svårt när jag ser honom) så kan jag ändå säga att jag är glad över Regina. Varje dag som jag rider så känns det som att det går framåt (haha, lite väl fort framåt ibland om man tänker på farten). Jag hittar fler och fler knappar, samtidigt som hon blir bättre och bättre. Så jag hoppas att det kommer att bli bra i slutändan...

I morgon får jag ett litet brejk iaf. Då åker vi till Sundsvall. Kom ihåg att hålla tummarna på lördag nu att det går bra för Jajje. Tydligen så är det väldigt sällan som hästar vinner från spår 8 på V75 men allt kan ju hända i ett travlopp!


Fotograf: Jag =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

vilken fin blogg du har, verkligen gillar rosa bakrunden


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback