Wasastugan...

Idag blev det en riktigt sovmorgon, så himla skönt! Var ut på Wasastugan (!) igår. Det var verkligen jättelängesen som jag var där och det kommer troligtvis dröja lika länge innan jag hamnar där igen. =)

Anledningen till att det blev just Wasastugan igår var att vi var ett helt gäng som var där och käkade. Planen var att gå vidare till tältet efter maten. Tyvärr så kom värsta regnovädret lagom tills att vi skulle dra vidare så det bara blev så att vi stannade kvar! Hehe, kändes som gamla goda tiden =). Skillnaden var väl att vi kanske blivit några år äldre *host* och att det var ganska lite folk där igår. På "våran" tid så var det minsann världens inneställe! ; )

Nu ska jag snart ut i regnet och rida "min" underbara häst. Och i kväll är vi bortbjudna så det ska bli trevligt.
 

Ni får ha en bra dag allihopa ute i regnet!


Kommentarer
Postat av: iana

Det var riktigt kul att se Woodpjucks i alla fall!

JAg var ju nykter pga av huvudet, och då är det ju lite smådrygt med alla fyllskallar runt omkring :)

Kram

Postat av: Emma

Vadå lite äldre ;o) Bara 10 år ju- huuuh!

Fast man blir ju inte äldre än vad man gör sig- hihi :o)

Jag vill fortfarade se en bild på nya pållen! Nyfiken!!!



Kram

2008-08-03 @ 13:22:20
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback