Det går framåt...

Idag har det faktiskt gått lite bättre att plugga. Jag är klar med inledningen till uppsatsen och så har jag börjat med själva analysen. Upplägget är även helt klart (om nu inte min handledare vill ändra på något). Så nu gäller det "bara" att få ner allt på papper (eller ok då, på datorn). Ska nog sitta någon timme till i kväll och sen blir det ett par timmar i morgon fm. Sen kommer det att bli pluggstopp ett tag. Jobbar några dagar nu innan jul och på självast julafton och juldagen tänker jag INTE plugga. Sen får jag väl fortsätta att skriva ner lite i mellandagarna.

Lite jobbigt att ha plugg hängande över sig när man borde vara helt ledig men det har ju varit lika varje år sen jag började plugga så jag börjar vänja mig.

Det ska i alla fall bli mysigt med julafton. Jag och älsklingen (ja, han är fortfarande min älskling trots den avslöjande bilden i förra inlägget, hehe) ska fira ihop i år vilket vi inte brukar göra så det ska bli jättemysigt! Hoppas bara att det kommer lite snö igen och fryser på lite. Inte så mycket till julstämning just nu när det är töväder... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback