Gårdagen samt dagens planer...

Igår skrev jag att jag nu skulle lägga in pluggturbon... Kan väl erkänna att det gick lite sådär med den saken. Visst, jag började faktiskt att plugga igår och det gick ganska bra. Men så fick jag lov att göra ett uppehåll för lunch med några vänner. Det var bara det att vi blev kvar väääldigt länge på Claras där vi käkade. Till slut kände vi att vi fick lov att gå när alla andra gäster hade dragit och alla borden var fixade utom vårat... =)

När jag ändå var nere på stan så passade jag även på att köpa en av de sista julklapparna. Vilket tog ett tag eftersom jag hade lite svårt att bestämma mig. Medan jag funderade så gick vi in på Underverket och där blev vi kvar ett tag. Shit, vad mycket fint de hade! Hade lätt fått med mig en hel del grejer därifrån om min plånbok hade tillåtit det...

Sen blev det såklart en vända till stallet. Kändes lite konstigt att bara ha en häst att ta hand om. Jag kan säga att jag kommer spara enormt med tid nu när jag bara har en, som jag dessutom inte kan rida på än!


Idag vet jag inte heller riktigt hur jag ska hinna få in pluggturbon... Just nu sitter jag ju här och har inte käkat frukost än. Lite senare ska jag till frisören och bli fin i håret. Innan dess måste jag även ha hunnit käka lite lunch, annars kommer min mage att kurra aningens för högt när jag sitter där med färg i håret. Har inte bestämt mig hur jag ska se ut... Det lär väl bli det vanliga. Är lite sugen på rött men jag vet inte riktigt om jag är redo än. =) Vi får se vad min duktiga frisör säger...

Nej, kanske är dags att sätta lite fart då så kanske jag i alla fall får i ettans växel vad gäller uppsatsen...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ah jag visste ju att det var något i den som finns i huden. =)

Du som tipsade mig om den från början. Tack.

Jag tillhör nog den kategorin, lite i alla fall.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback