Gårdagens lyxmiddag...

Det blev verkligen en lyxmiddag igår! Maten var verkligen supergod! Fick även med vitlöksbröd och aioli vilket inte var helt fel... Vi kom dock på att sådan fin/god mat borde avnjutas tillsammans med ett glas vin. Tyvärr så hade vi inget rött vin hemma, endast en flaska vitt. Den flaskan har vi dock sparat på då det är en riktig dyring... Men eftersom vi var vinsugna så resonerade vi så att vi kan ju inte spara den dyra flaskan i all evighet. Så vi öppnade den. Hur vinet smakade?? Helt underbart gott! Tyvärr så tror jag inte att det finns att köpa på Systemet. Och även om det gjorde det hade vi inte haft råd att köpa hem det igen. (Det kan tilläggas att flaskan som vi öppnade igår var en gåva). Hur som helst så var det iaf väldigt trevligt att unna sig lite gott sådär mitt i veckan.

   


Jag blev så mätt igår att jag inte riktigt orkade äta upp allt. Så nu ska jag hugga in på min matlåda med fläskfilé, grönsaker och aioli. Inte varje dag man har sådant gott i matlådan!

Kommentarer
Postat av: Emma

Mmmm... Härligt med lite vardagslyx :o)



Kram

Postat av: Pernilla

Lyx =) Så mysigt med vardagslyx.

Kram

2008-12-05 @ 08:51:01
URL: http://mondaygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback