Härligt vinterväder!

Det blev aldrig någon utgång för mig igår, hittade ingen som ville gå ut med mig... Lite tråkigt då jag verkligen var på partyhumör... Men, men, så kan det vara...

Istället så mår jag bra idag vilket iofs är skönt! Har än så länge hunnit ätit en rejäl frukost. Vi har några inneboende för tillfället så vi käkade frukost tillsammans med dem och sen tog vi en promenad i det underbara vintervädret. Solen skiner och det är ett par minus och en hel del snö. Supermysigt!

Nu har de åkt iväg och Kristofer ska kolla på fotboll = jag har ingenting att göra... Är dessutom hästledig idag. Borde kanske sätta mig och plugga lite men det lockar inte kan jag erkänna.

Får väl se vad jag hittar på....

Kommentarer
Postat av: ianaiana

Förlåt att jag hörde av mig så sent! Vi fastnade i två flaskor bubbel....

Sen blev det hem och sova... Men snart??

Kram och Gott Nytt år!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback