Reklampaus i Grey´s...

Just nu är det reklampaus i Grey´s Anatomy. I dagens avsnitt så är ju Denny  med lite och jag bara måste säga att det avsnittet när han dog är verkligen det absolut bästa enligt mig. Ok då, jättehemskt att han dog, det hade såklart varit bättre om han överlevt. Men det avsnittet av serien var verkligen superbra! Tårarna sprutade samtidigt som man var så glad att Meredith och Dr Dreamy hade fått ihop det på festen...

Är det några Grey´s-fan som läser min blogg? Vilket avsnitt tycker ni varit det bästa???

 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Oj shit, jag är inte så bra sånt där... tycker hela serien är såååå bra jämt!!!

Kram

Postat av: Maria

Jag måste bara hålla med om att det avsnittet var så himla bra och så sorgligt!! Känns så bra att han dyker upp i serien ibland så att det inte bara var så att Izzie hade glömt honom efter två avsnitt eller nåt.

2008-12-04 @ 09:04:12
URL: http://lillymia.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja det avsnittet var verkligen bra! Alla avsnitt är bra! Jag har dock inte så bra koll på vilket avsnitt det var och vilken säsong. Kanske du kan hjälpa mig med det?

2008-12-13 @ 18:46:27
URL: http://miafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback