SeGdAg...

Bara för att jag har en segdag så är det total avsaknad av uppdateringar på bloggfronten (på de bloggar som jag läser), telefonen är helt tyst (jag får inte ens svar på de mess som jag skickar, trots att jag fått leveransrapport) och det är allmänt segt och dött överallt...

Trots detta så har jag inte pluggat idag, jag har faktiskt inte gjort så mycket vettigt överhuvudtaget. En sväng på Dollarstore och en sväng i Färnäs har hänt, annars nada! Tänkte att jag skulle fortsätta dagen i samma anda, nu blir det sofffan, tv och godis, godis, godis!

Men i morgon har jag fått för mig att det ska hända grejer! Planerna för morgondagen är: hämta soffan, plugga, handla mat inför nyår (vet dock inte än vilka som kommer eller vad som ska inhandlas men det går ju att ta reda på - förhoppningsvis), stallet, hämta bilder från fototräffen och säkert något mer...

Hoppas att ni har haft en mer händelserik dag än vad jag har haft! Ni är mer än välkomna att länka till era bloggar så att jag får någonting att läsa! ; )


(Tänk vad många såna här segdagar som jag kommer att få nu när jag inte har någon häst att rida... Jag har lagt ca. 3-5 timmar i stallet om dagen tidigare, nu kanske det tar 1 timme max... Hjälp!)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ibland är det drygt med ofrivilliga segdagar...

Man vad kul med nya soffan i morgon!

Han var jätte mysig pållen, så det ska bli jätte roligt. En snygg skimmel e: Amiral som matte tävlar hoppning på.

Vad ska ni göra på nyår? Vi kommer till Orsa nyårsdagen- tisdagen veckan efter för att fixa & trixa inför bröllopet. Vill gärna ta en fika eller nå´t någon dag!



Kram

Postat av: Emma

Jag tänkte faktist på Mirre, hade för mig att han var efter Amiral! :o)

2008-12-28 @ 20:17:21
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback