Sen sist...

Bloggen verkar inte fungera som den ska men jag gör ett försök till ett inlägg så får vi se vad som händer! Har läst att det är fler bloggar än min som har krånglat så förhoppningsvis har de på blogg.se jobbat för att fixa problemet...

De senaste dagarna så har det varit ganska fullt upp. Har pluggat lite, jobbat, varit i stallet. Ja, det vanliga helt enkelt. Och det är väl det som gäller även för resten av veckan. Fick reda på idag när jag var i Falun att vi tydligen skulle lämna in ett PM på tisdag. Ooops, det  hade jag missat! Och så har vi en tenta på måndag som jag måste plugga till så vi får se hur jag får ihop det.

Igår jobbade jag. Lite ovant att gå till jobbet på en tisdag, jobbar ju mest helger annars. Men det var roligt! Hade en del varor att packa upp så vi hade att göra hela dagen.. Haha, hände en lite kul grej. En kund kom fram till mig när jag höll på att pyssla ute i butiken och sa att hon tyckte att jag hade så himla snygg stil och att min tröja var så fin! Hon sa att min stil för dagen var en fullträff! Det var ju roligt att höra! =)

Nej, nu måste jag käka något, sen bär det av till stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback