Sthlm nästa!

Örebro ena helgen, Sthlm nästa... I love it! Jag tycker att det är underbart att sitta hemma i soffan och se på film, dricka ett glas vin och käka något gott. Men jag trivs även som fisken i vattnet när det händer saker, när jag få se något annat än hemmets väggar och Moras begränsade yta. När man åker bort försvinner även alla måsten. Man slipper städa, laga mat (ok då, jag lagar inte mat så ofta men ändå...), fixa i stallet (stallet trivs jag i och hade nog inte klarat mig utan men ibland är det skönt med en paus) osv osv. .

Nu har jag iofs ett måste... Handla julklappar. Det vore så skönt att bli klar med det. Nu har jag redan det mesta uttänkt och vissa klappar är redan inhandlade och klara. Men att få allting klart vore skönt. Och så har jag ett till måste: Jag ska njuta och ha det bra!

I morgon sticker vi!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh förlåt!

När jag såg den senaste kommentaren av dig så ringde det en klocka att du sagt något om det förut, Sthlms-vistelsen alltså. Jag gick tillbaka och kollade och mycket riktigt, det hade du.

Förlåt att jag inte svarat. Absolut kan vi ses om du/ni har tid över.

Ni har säkert en särskild anledning till att åka hit och fullt upp, men vi/jag bjuder gärna på middag, tar en fika eller liknande.

Ring i så fall eller ändå om du vill!!!

Kram

Postat av: Ki

Ha så skoj i stockholm!

2008-12-11 @ 13:27:27
Postat av: iana

Ja, det är ju inget arbetsupplägg som jag rekommenderar för någon längre period, men nu under en månad får det fungera...

Tack för omtanken och ha en jättehärlig helg i sthlm!!

Kram på dig!!

(är ledig mån och tis, fika/lunch?)

Kram

2008-12-11 @ 14:54:48
Postat av: Emma

Tack! Jag har köpt den på Ica Maxi :o)

Den nedrans designen vill inte alls bli som jag vill, blir gaaaalen!!! Men jätte bra tips- tack!

Känns som att man behöver avsätta typ 1 dag för att få till det som man vill- huuäh!

Hoppas att ni får det trevligt i Sthlm :o)



Kram kram

2008-12-11 @ 17:03:44
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: vicky

Gick inte lika bra för Göran som för Nina men ganska bra ändå. Han var inte lika på g som för Nina så han kanske hade träningsverk, blir ju lite(ganska mycket) mer ridning när man tränar för någon..........................Hoppas ni har kul i Stckholm, ses på onsdag, 18.00?

2008-12-13 @ 16:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback