Underbar helg!

Vilken härlig helg jag har haft! Vilken skillnad det blev av att åka ner på torsdagen, känns som att jag varit borta jättelänge pga det. Annars tycker jag att helgen bara brukar rusa förbi men inte den här gången.

Vi har ätit massor med god mat. Dels så är Linda (Kristofers syster som vi har bott hos) jätteduktig att laga mat, dels så har vi käkat gott på stan. Mitt favvoställe i Sthlm dit jag går varje gång jag är där är April (ligger i Gallerian). De har världens godaste ceasarsallad men även en massa annat gott. Den här gången blev det till och med två besök där. =)

Har hunnit träffa Pernilla och M, jättetrevligt! Har även handlat julklappar och bara myst runt!

Sen så blev Regina hämtad i lördags när jag var i Sthlm så jag fick aldrig säga hej då riktigt. Så vi bestämde oss för att hälsa på henne på söndagen eftersom hon nu står i Sthlmstrakten. Ni kan läsa mer om besöket
här.

Jag är så nöjd med helgen! 

Nu ska jag försöka lägga i en pluggturbo den här veckan så att jag fått lite gjort innan jul. Jobbar ju from lördag fram till julafton så då hinner jag inget plugg alls. Och sen vill man ju iaf ha några dagar ledigt i mellandagarna...

Så nu blir det frukost och sen plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback