Vilken härlig morgon!

Har haft en riktig mysmorgon! Först var jag i stallet och släppte ut hästarna och fixade klart allting. Morgonpassen är mina favoritpass förutom att man måste gå upp så tidigt. Men när jag väl är på plats så är de bäst! När jag kom hem hade Kristofer dukat upp julfrukost med julskinka, must, tunnbröd mm samt tänt ljus. Supermysigt!

Hade även en riktig myskväll igår då vi var i Färnäs och käkade middag och spelade spel. Jättegott och trevligt!

Nu ska jag fixa i ordning mig lite, sen blir det jobb. Det var riktigt roligt att jobba igår och det blir det säkert idag också! Jag tycker om att jobba, nästan alltid...


Ha en bra dag!


Och stort GRATTIS till Lars Kristers som vann dansbandskampen! Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback