Ångest light...

Usch, fick en så konstig känsla i magen. Lite ångestfylld sådär. Vet inte riktigt varför...

Kanske är det för att det har gått lite pengar idag... Har köpt present till syster (som känns sådär), ett par jeans till mig själv (som jag inte kan bestämma mig om det blev rätt färg eller inte) och så köpte jag ett jättefint smycke som jag tyvärr inte hade någon kedja till (så nu måste jag antingen lämna tillbaks det eller köpa en kedja).

Eller så är det för att jag var så "dålig" att jag hoppade en föreläsning (som jag dock kommer att se i morgon).

Eller så är det att jag fortfarande inte har fått mina kursböcker och nu kan jag inte ens gå in på min mail och kolla om de blivit skickade.

Eller så är det för att kursen som börjat den här veckan handlar om grammatik vilket jag är kass på och tycker är jättetråkigt.

Eller så är det något helt annat...

Usch, ingen rolig känsla hur som helst... Hoppas att den försvinner snart. Känner mig bara velig och oinspirerad... =(

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Usch det lät inte roligt. Hoppas det känns bättre snart!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback