Dagens planer...

Än så länge har jag hunnit med att bli klar i stallet. Var ut i skogen på en ridtur i det underbara vädret!



Klicka för större

Haha, kommer ni ihåg när man satt och klottrade i anteckningsblocken när man var liten och gick i skolan? Det enda jag skrev var I love horses! Och det gör jag ju fortfarande (älskar hästar alltså)! Mirre var jättehärlig idag!

Nu ska jag slänga i mig lite käk och så måste jag hoppa in i duschen. Ska och få håret upprullat eller nåt (ska kanske vara med på en grej längre fram) och jag tror inte att Maria skulle uppskatta om jag kom dit och stank häst! Hehe... 

I kväll är älsklingen borta, Jajje startar ju idag! Får se nu då hur det går! OM det går bra så kan vi väl säga att mitt träningspass med honom gjorde susen! Och om det går mindre bra så kan vi väl glömma det. OK??

Jag får lov att skriva klart min uppgift ikväll, känns inte alls lockande men jag tror inte att den ska vara så jobbig bara man väl sätter sig ner och gör det man ska...

Det är vad jag har framför mig idag!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

TACK... för krya-på-dig-kramar och för att berömmet för sidan.
Hoppas allt är bra med dig?!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback