Dags att ta helg!

Nu tänker jag ta en paus här i bloggen under helgen. Det blir så mycket dator under veckorna eftersom jag ser på föreläsningar, har seminarier samt har uppgifter att skriva. För att inte tala om alla bloggar jag läser och de uppdateringar som jag gör  här!

Min helg hoppas jag kommer bli trevlig! I kväll blir det mys, Let´s dance och kanske någon film. I morgon måste jag köpa en födelsedagspresent och kanske att det blir något onödigt till mig själv också? Sen på kvällen blir det nog tältet! Vet inte riktigt när, hur eller med vem än men det löser sig nog! Söndag blir antagligen som vanligt en riktig slödag!

Ha en trevlig helg! Lämna gärna massor av kommentarer! Skriv en fråga, eller kanske en synpunkt på bloggen! Tipsa om din blogg! Eller lämna bara en liten hälsning till lilla mig! Åter på söndag kväll/måndag.

Kram på er! 

Kommentarer
Postat av: Stickis

Ja skittråkigt att jag jobbar. Jag är bitter...
Jamen va kul, då kanske vi kan ta en sväng på tältet nästa vecka. :) Jag säger till!! :) Hoppas du får roligt i kväll!! KRAM KRAM

Postat av: Therese

Hoppas du får roligt i kväll....O att du inte mår allt för dålig i morgon :)
Kram

2008-02-23 @ 23:23:17
URL: http://tessie80.blogg.se
Postat av: Pernilla

Ja gör det! Det vore roligt om du kom ner!
När jag får lön ska jag köpa mer smink MakeUp Store. Ska byta ut allt. Dom har snygga förpackningar också, svarta, helt i min stil =)
Kram

2008-02-24 @ 16:24:55
URL: http://pernillas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback