Det var en gång...

Sitter och skriver på en berättelse. Ett första utkast ska lämnas in idag. Vi hade ett tema att gå efter och det var "Vägen". Resten var i princip helt fritt. Det känns riktigt bra, blir en lite kuslig berättelse om en tjejs väg hem från jobbet en sen mörk vinterkväll. Kanske skulle ta och bli författare?! Haha, får väl se vad jag får för respons innan jag svävar iväg alltför mycket.

Hade en jättemysig dag igår i alla fall. Men den behåller jag för mig själv! Allt ska ni väl inte få veta heller! =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad spännande, hade varit roligt att läsa sen!

Postat av: iana

Men åååh!
Jag vill ju veta ALLT... :)
JAg som är totalt oromantisk spenderade dagen med massor av skidåkning och sen jobb jobb jobb...
Men vi åkte åtminstone skidor ihop ;)
Kram på dig!!

2008-02-15 @ 17:12:22
URL: http://snostjerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback