Färdig!

Nu är jag klar med mitt hyllningstal... Känns lite jobbigt att behöva läsa upp det bara nu när jag är så förskyld, men det ska nog gå bra... Tur att jag läser på distans, hade varit ännu jobbigare att behöva åka till Falun när man känner sig såhär!

Ni som har varit inne här på min blogg tidigare kan ju se att jag ändrat lite på designen. Ville ha något ljusare och igår när jag bara låg i sängen så passade jag på att fixa och trixa. Det är inte så bara med alla html-koder men jag tror att jag lyckades skapligt i alla fall?!

Det är fredag idag! Tro vad man ska göra i helgen då? Brukar alltid ha planer men den här helgen har jag inget på G. Blir nog bara att vara hemma och ta det lugn och se till att bli frisk!

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Cattis

Lycka till med talet sen!

Postat av: Pernilla

Det blev fint. Får mig att längta till sommaren och våren.
Kram

2008-02-08 @ 13:44:50
URL: http://pernillas.com
Postat av: iana

Lycka till!!
och krya på dig! Jag är äntligen på bättringsvägen...
Ååå, har du tråkigt nån dag kan du gärna få leka med designen på min blogg. Den är så tråkig och jag har varken lust eller tid att lära mig hur man gör ;)
JAg är en latmask!!
he he!
KRAM

2008-02-08 @ 14:12:26
URL: http://snostjerna.blogg.se
Postat av: Elmer

Jätte fint tyckte jag att det blev. Jag är ju ganska så förtjust i pastell och speciellt rosa och sen lite blommor också. Mycket mycket bra.
Vi får ta och hitta på något nån dag.
Kramar

2008-02-11 @ 11:12:07
URL: http://elmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback