Grammatik #¤%#"%"#

MirreGår just nu en kurs som inte är alltför rolig: Grammatik! Jag är helt kass på grammatik! Känns så segt för eftersom jag är kass så borde jag plugga mycket men då jag tycker att det är så tråkigt så är det svårt att motivera sig att börja... Suck. Idag ska jag hur som helst läsa lite, se på en föreläsning samt träffa min studiegrupp så liiite hoppas jag iaf få gjort!

Finaste Mirre har jag bestämt ska få vila tom söndag. Han har kännts fin men inte riktigt på hugget de senaste dagarna så han kanske behöver en paus tänkte jag... För snart sätter det igång för fullt om det nu blir så att jag ska tävla...



Nej, nu blir det frukost och min underbara bok (not!) Svenska Akademiens Språklära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback