Hur gick det här till?

Igår var jag helt frisk och mådde jättebra. Idag är jag genomförskyld! Hur kunde det bli så? Tycker att jag alltid brukar känna på mig innan om jag är på väg att bli sjuk... Men, men... Är dock inte riktigt lika risig som jag var senast då jag var förskyld. Nu är det mest att jag går runt och nyser hela tiden. Men eftersom den kom så fort på så kanske den är borta i morgon? Pleeease!

Har hunnit med en del idag ändå... Har sett på en föreläsning. Har varit i stallet och ridit och grejat... Har käkat lunch med Emma I. Var kul att träffa henne igen! Har även varit in på jobbet och fått lite tider... Och så blev det en sväng på H&M. Handlade faktiskt ingenting till mig själv idag utan det blev bara en liten present som inhandlades. Var ju där för någon dag sen också och då blev det både underkläder, smycken och nagellack till mig själv... Hua, det är farligt för mig att gå i affärer, jag lyckas alltid handla med mig någonting! Och, hehe, jag bad faktiskt om att få lägga undan en grej på H&M idag också... Ooops!  

Det jag inte har hunnit med är att skriva det hyllningstal som ska läsas upp på fredag... Och helt ärligt så har jag ingenting att komma med för tillfället känner jag. Har ingen fantasi eller motivation alls idag. Men ska försöka att få till något ändå. Ska bara dammsuga lite först, och bädda och...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback