Kan någon ta bort ordet "sen" från mitt ordförråd?

Sen kan ju stå för både sen - kommer aldrig i tid (vilket även hade stämt bra in på mig) men nu menar jag sen som i senare... 

Har en del att göra i skolan och har även en del jag borde fixa hemma men det går inte så bra för tillfället. Är så seg! Prio ett är i alla fall skolan. Måste bara sätta igång så att jag får något gjort!

Det är nog en av mina största brister, att komma igång med saker. När jag väl är igång så är jag ganska effektiv och får mkt gjort, men, att ta det där steget ur dvalan in till effektivitetens bana är jag fan kass på!


Nu ger jag mig själv en spark och sätter igång! Snart, ska käka lite frukost först bara... Sen!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sant, de ordet borde inte finnas

Postat av: Elmer

Jag vet precis vad du menar.
Lite senare ska jag...
Sen måste jag...
Sen borde jag...
Du är inte själv kan jag lova. Hoppas att du har satt igång med skolan nu.
Ki är ledig på torsdag. Vet inte riktigt än om hon vill leka men vill du leka med mig. Antingen med eller utan KiPi.
Vi höres
Kramar

2008-02-19 @ 13:27:30
URL: http://elmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback