Kör en lista...

1. När gick du upp?

Strax efter kl. 7

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter
3. Senaste filmen du såg på bio?

National Treasure - Hemligheternas bok

4. Favorit-TV- program?

För tillfället: Californication

5. Vad åt du till frukost?

Var knapert med frukost hemma i morse, blev en knäckemacka och vatten!

6. Vad är ditt mellannamn?
Anna

7. Vad är din favoritmat?

En god köttbit med något gott till!

8. Vilken mat gillar du inte?

Bruna bönor, ärtsoppa mm mm...

9. Vilken är din favorit-CD för tillfället?

Nelly Furtado´s Loose är alltid en favorit...

10. Vilken bil kör du?

Volvo V70
11. Favoritmacka?

Hmm, någon med en god röra i, t ex ost/skinkröra...

12. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?

Falskhet, samt människor som SAKNAR empati...

13. Om du fick åka vart du ville på semester? 

Jorden runt!!! =)

14. Favoritklädmärke?
Märke???

15. Var vill du dra dig tillbaka?

På min gård som jag kommer att skaffa såsmåningom...

16. Favorittid på dagen?
Kvällen =)

17. Var är du född?
Mora BB
18. Vilken är din favoritsport att se på?

Kan tycka att det är roligt med sport oavsett diciplin då Sverige har någon duktig tävlande med...
19. Coca Cola eller Fanta?
Coca Cola

20. Fotboll eller ishockey?
Då jag är tillsammans med en fotbollsspelare borde jag väl säga fotboll??? =)
21. Är du en morgon människa eller nattuggla?
Nattuggla

22. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

23. Några spännande nyheter att berätta för oss?

Följ bloggen så kanske jag kommer med nyheter! ; )

24. Vad ville du bli när du var liten?
Tror inte att jag hade något drömyrke när jag var liten... Men när jag var liite äldre ville jag bli inredningsarkitekt...

25. Bästa barndomsminnet? 

Har många bra minnen... Ett är när familjen var i fjällen och våran lilla hund fick följa med. Han satt i pappas ryggsäck nerför slalombacken och var supermallig! Och jag var supermallig för att det var våran söta hund som alla tittade på! 
26. Varit i Afrika?
Nej, inte än...

27. Nånsin rullat in nån i toapapper?

Haha,  nej...
28. Varit med om en bilolycka?

Nja, har fått sladd och farit ner i diket... Men jag klarade mig helskinnad ur det hela!

29. Favoritdag i veckan?
Lördagar!
30. Favoritrestaurant? 

Det godaste jag ätit var på Dalecarlia hotel så jag måste säga den då...

31. Favoritblommor?

Orkidé
32.Favorit-snabbmatsrestaurant?
Är inte så jätteförtjust i snabbmat, även fast jag tvingar i mig det ibland...

33. Äger du en cykel?

Ja!

34. Vem fick du senaste mailet från?  
Facebook. Har typ nyss gått med, hundra år efter alla andra och jag fattar inte det hela... Får bara en maaaasssa mail där det står "somebody has clicked yes on you"... Jaha?!

35. På vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Handlar i princip aldrig på kredit...
36. Läggdags?

Runt 23-24...

37. Senaste personen du delade en middag med?

RIKTIG middag var i lördags då jag, älsklingen och ett helt gäng till var ute och käkade i Östersund...
38. Vad lyssnar du till just nu?

Är helt knäpptyst här för tillfället...

39. Favoritfärg?
Har ingen favorit... Jättetråkigt, jag vet... Men gillar grönt, svart m fl...
40. Hur många tatueringar har du? 
En...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback