Mitt nya liv...

...börjar i morgon! Måste ta tag i saker nu, har varit alldeles för slö på sistonde. Läser t ex en kurs som varit väldigt soft vilket gjort att jag tänkt ja,ja det där hinner jag med senare... Vilket resulterat i att jag måste läsa ikapp lite nu. Men det är lugnt! Jag fixar det i morgon! ; )

Sen måste jag iväg till ridhus med kusen! Är ju träning i helgen och det kan ju vara bra att ha ridit åtminstonde ett riktigt dressyrpass innan?! Fast han har ju kännts ok iofs men ändå...

Och så måste det bli slut på allt onyttigt skit som man proppar i sig! Det ska jag hädanefter spara till helgerna!

Hårgrejset gick bra. Haha, såg ut som en dåre när alla spolar var i men, men... Kände mig lite som en pudelrockare direkt när jag såg resultatet men bara jag hade vant mig lite så kändes det riktigt bra! Tror att jag kommer att trivas som krulltott, omväxling förnöjer! Har en bild som jag kanske slänger upp sen OM ni vill se?? Skickade den till älskling och av honom fick jag godkänt! Ååå, världens sötaste lilla hund var på salongen också! Hon låg och myste i mitt knä under skynket. Supersöt!


Plugga mera, träna bättre (inte mera, tycker att jag är ganska duktig som rider minst en häst nästan varje dag), äta bättre... My new life begins tomorrow! (Tom. ny frisyr inom en ganska snar framtid =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback