Nojjig värre!

Tänkte egentligen inte skriva något blogginlägg just nu men så såg jag att det var en del som hade varit in här igår och kände mig då förpliktigad att slänga in en liten text ifall att ni kommer tillbaka! ; ) Vad gör jag inte för er som lyckats hitta hit till min blogg! =)

Kan säga att jag var uppe med tuppen (Kristofer i det här fallet) i morse vilket gjorde att jag blev klar i stallet tidigt! Apropå stallet - kan säga att jag känner att jag blivit lite nojjig av det hemska mordet som har skett här. I morse stod jag uppe på höskullen och skulle packa höpåsar och så tyckte jag plötsligt att jag hörde ett ljud. Genast började tankarna fara "tänk om mördaren har gömt sig här uppe?". Kan säga att jag fick övertala mig själv om att sluta vara så nojjig...
 
Nu har jag ganska exakt tre timmar på mig att skriva en artikel om vindkraft. Känns motigt att börja... Som vanligt... Vill hellre gå ut och sätta mig i solen! Får slänga ihop en text lite snabbt så kanske jag hinner med solen också!


Kommentarer
Postat av: iana

förstår dig!
Hade reagerat likadant.
Det är ju bara för hemskt!!! Det blir ju liksom extra otäckt när man kan relatera till alla platser man ser på bild i tidningarna.
Fy fan! Hoppas att den fan som gjorde det blir inspärrad väldigt snart!
Kram

Postat av: Pernilla

Jag sa till mamma igår att det är tur man bor i Stockholm. Här händer det ju aaaaldrig sådana där saker... Hon tyckte inte min ironi var rolig.
Förstår att du är nojjig... :S
Kram

2008-02-20 @ 14:50:00
URL: http://pernillas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback