Svar på fråga...

Haha, fick en rolig fråga. Hade dock ingen adress att svara på så jag får väl svara här då...

Optikern om ett tidigare inlägg:

"Fotofobi = ljuskänslighet
Blir du bländad av kameran?"

Svar: Haha, nej. Hade inte direkt gjort research på ordet fotofobi innan jag skrev det. Menade mer att jag har lite av en fobi (vilket i och för sig är ett lite för kraftigt uttryck i sammanhanget) för att vara med på bild. Gillar det inte, tycker i stort sett aldrig att jag ser bra ut på bild och därför undviker jag det ofta. Men, det går inte till överdrift heller. Min familj och vänner har säkert en hel del kort på mig men som sagt, att bli fotograferad är inget som jag tycker är särskilt trevligt... 

Jag hade visserligen skrivit detta i inlägget men jag erkänner: Jag använde ordet fotofobi helt felaktigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback