Trötter...

Shit, vad trött jag är. Har verkligen varit duktig idag *berömmer mig själv*. Har pluggat heela dagen. Har skrivit och skickat in en inlämningsuppgift samt sett på 2 1/2 föreläsningar. Supertråkiga dessutom! Fast nu är jag ikapp lite så det känns bra. Fast det blir att plugga lite i morgon också faktiskt...

Trots att jag blev klar med pluggandet relativt sent så höll jag fast vid min plan att åka och träna Mirre i ridhus. Så jag drog iväg och det gick bra, han var så duktig så!

Slänger upp en bild på mig som krullhårig! =)Det är inte världens bästa bild och det är tydligen inte riktigt såhär det kommer att bli, men ändå en föraning om vad som komma skall...

Nu ska jag gå och duscha och krypa ner under täcket!

Kommentarer
Postat av: iana

Det där blir ju supersnyggt!!!!!
JAg trivdes jättebra i lockigt...
Ska nog permanenta igen när det blivit längre...
KRAM

Postat av: Elmer

Det blev jätte fint. Skönt med lite volym. Och en förändring. Så här i vintertider är det ganska så skönt med lite nytt.
Ha det super
Kramar

2008-02-13 @ 12:11:24
URL: http://elmer.blogg.se
Postat av: Emma

Nu har jag uppdaterat ;o) Du är duktig du & jätte snygg i lockar! Kram

2008-02-13 @ 17:42:23
URL: http://spirans.blogg.se
Postat av: Stickis

Japp det har blivit mycket festande i sina dar. Men nu har jag iaf lugnat mig lite :) Va fin du var som krulltott :) Tack för fikat i dag!! Kram kram

2008-02-13 @ 18:06:34
URL: http://stickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback