Turbokvinnan!

Hade planerat att vara ganska effektiv idag men än så länge har det inte börjat så bra. Hade klockan på ringning klockan 8 och för en gångs skull snoozade jag inte i en timme utan stängde faktiskt av andra gången som den ringde! Än så länge bra... Men... Istället så satte jag på tvn (big mistake, huge) och slökollade istället på Vakna med the voice, "vakna" - jo tjena! Tack vare det blev jag ännu segare och nu är klockan över 10 och jag har fortfarande inte gjort ett smack...

Nu är jag i alla fall vaken så nu blir det frukost, en massa fix hem med tvätt och sånt och så ska jag ta tag i ett par uppgifter till skolan. Så från och med nu är det jag som är Turbo!

Yeah, sure...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback