Vasaloppskaoset står för dörren...

Klagade ju tidigare att jag var seg som aldrig förr idag men jag lyckades faktiskt ta mig i kragen. Har visserligen inte blivit så mkt plugg men jag har städat hela placet, tom torkat golven och så har jag även hunnit tagit hand om lite tvätt. Stallet är nu också klart för dagen! *berömmer mig själv*

Nu börjar så smått kaoset här i Vasaloppstider märkte jag när jag åkte hem från stallet. De hade nu spärrat av vägen (jädra skiiit alltså) så jag fick lov att åka runt! Sen var det en hel del bilar och bussar framför hotellet så det märks att aktiviteten är i full gång och att folk börjar anlända. Då var det bara att se fram mot en vecka av kaos! Fast en hel del kul är det faktiskt också. Ska ju på tältet i helgen och där brukar det vara drag!

Nu blir det dusch, käk och lite studier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback