Vilket underbart väder!

Solen skiner från en klarblå himmel och nu börjar ju faktiskt solen att värma lite också. Så härligt!

Var i stallet i morse och tog en tur på Mirre och det var så mysigt ute i skogen! Blev en härlig långgalopp på en pigg och glad häst i strålande sol! Var dock helt färdig när jag kom tillbaka eftersom jag inte är frisk än men det var strunt samma...

Har även varit ner på "stan" en sväng med Kristofer där vi käkade lunch, hyrde film och handlade... Kände inte ett smack vad maten smakade så liiite onödigt att käka ute kanske, men det var trevligt i alla fall!

Nu blir det att läsa lite, kan verkligen rekomendera Stieg Larssons Millenium-triologi för er läslusar som ännu inte läst dem! Jag är inne på bok nummer 3 nu...

     


Kvällen kommer att spenderas framför tvn. Dels så är det ju Melodifestivalen i kväll (jag är en riktig melodifestivalen-nörd) och så har vi ju hyrt en film som vi tänkte se...


De tävlar i Göteborg i kväll:
-Face-84 -E-type & the Poodles -Christer Sjögren -Brandur -Michael Michailoff -Suzzie Tapper -Velvet -Amy Diamond



 


Kommentarer
Postat av: iana

Ha ha!
Vi har samma smak i färg du och jag!! Det är de två jag har funderat på ju! :)
Lite kul med mer färg, när man ska fota och så, men som sagt, de mörka är ju oxå supersnygga... Åååh! Svårt...
Dagens ilandsproblem.
Hur går det, ville du ha ett pannband åt herrn förresten?
KRAM på dig!!
(ps jag har inte heller nåt smaksinne efter förkyldningen)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback