Ändringar i planeringen...

Ibland är det så jobbigt när man har sin dag ganska klar för sig, man har saker inplanerade och allt är bra. Sen dyker det upp en sak som man har glömt och allt måste planeras om. Jag vaknade idag med en sådan sak som dök upp. Dock så var det en väldigt bra sak så nu när jag har ändrat i mitt befintliga schema så att allt passar igen så känns det himla skönt! Jag ska nämligen på massage idag! Min rygg har värkt oavbrutet i flera veckor så det ska bli underbart att få lite riktig massage! Det blir ju inte bättre av att man rider hästar och mockar boxar till höger och vänster men jag inbillar mig att efter massagen kommer det inte längre att vara ett problem!

Hoppningen igår gick bra. Han är så duktig min kuse! Men han var inte alls så på hugget som jag trodde att han skulle vara. Det var visserligen ganska bra då han brukar bli helt stollig när det är hinder på banan men han var riktigt lugn. Dock så tror jag att han är lite trött. Han har gått lite mer än han brukar på senaste då ägarna också självklart vill ha en del av honom nu när de är hemma. Så att det blir en vilodag för honom idag var nog bara bra. Funderar på om han ska få ta det lugnt i några dagar då den planerade "långvilan" aldrig blev av förra helgen...

Red även hingst för första gången igår! Han var riktigt mysig men blev lite sur när jag kom åt honom så att han fick lov att börja jobba. Över det stora hela gick det dock bra och jag kommer troligtvis att rida honom flera gånger.

Babbel, babbel. Nu är det dags för mig att äta frukost. Hädanefter tänker jag ställa klockan så att jag inte får dessa sovmorgonar. Jag gillar inte att sova länge, iaf inte flera dagar i rad när man egentligen är utvilad och inte alls behöver sovmorgon...


Det är nog ändå dressyren som vi ska hålla oss till!
Bilden tagen från fotografen 
Susannas blogg.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Klart det är okej! =) ta dem bara. Ska maila de bästa bilderna åt dig nästa gång jag åker till mor och far. Så du får dem i den riktiga storleken, inte pluttarna som visas på bloggen =)

När ska vi ta några fina utekort då?=P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback