Back to the real life...

Då var det dags för jobb snart! Ska bli roligt! =) Borde egentligen sätta lite fart, måste ju duscha och greja och hur jag än bär mig åt så lyckas jag alltid bli sen så att jag kommer till jobbet med andan i halsen på minuten som jag ska börja. Fattar inte...

Har än så länge hunnit med en vända till stallet. Släppte ut bäbisarna i skogshagen där de har lite mer bete. De verkade jätteglada över det. Hoppas bara att flygfäna inte äter upp dem där... Mockade även tre boxar och körde ut vatten. Hihi, vattenkörning är en bra anledning till att få köra lite fyrhjuling! Är ju skitkul! Och nu blir det en liten extra bit eftersom skogshagarna ligger lite längre bort... =D

Nej, sätta fart var det!


Kommentarer
Postat av: iana

Näpp, det blev hem i sällskap med en påse chips och sen sussa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback