En liten midsommaruppdatering...

Det har varit en mycket lyckad midsommarhelg. Jag har käkat massor med gott, myst i solen med familj och vänner och haft det allmänt gott!

Här följer en liten snabbuppdatering (blir tyvärr inga bilder för kameran var helt bortglömd denna helg, stackaren):

Midsommarafton spenderades i Färnäs hos svärföräldrarna. Kristofers båda systrar, M och lilla L var även med. Vädret var som det brukar på midsommarafton: sol blandat med regn. Som tur var så fanns uteplats under tak så middagen kunde ätas upp utomhus vilket var ett krav! =) Hade en supertrevlig dag/kväll med massor av god mat, solning (jag och Linda passade på så fort solen kikade fram mellan molnen!), kubbspel, fotboll (japp, jag utövade denna sport, dock så tyckte jag att min älskade fotbollspelande pojkvän drog på sig lite väl många gula kort ;) Kort sagt, en mycket trevlig dag!

Midsommardagen började med en tur till Orsa för att hälsa på mamma, syster, barnen och M. Lekte för fullt med barnen - de är så goa! Sedan vidare till supergod lunch hos I och K. Även denna dag blev det lite soltid då vi myste ute efter maten. På kvällen blev det fest och även här massor med god mat! Har ätit så mycket så att jag är sprickfärdig efter den här helgen!

Söndagen var en riktig slödag. Det blev dock en tur ner till Helmers för en fika. Såg även SATC-filmen på bio. Den var riktigt bra!


Det var min midsommarhelg det här året. Hoppas att ni också har haft det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback