Härlig dag!

Känner på mig att idag kommer att bli en bra dag! Har planerat en riktigt mysig kväll med älsklingen och det ser jag verkligen fram emot! Middag ute och bio står på schemat!

Annars så är jag häst ledig idag. Blir lite farligt att ha ägarna hemma, man blir lite bekväm... Men samtidigt så är det verkligen jätteskönt att kunna ta en hästpaus en dag, det blir ju inte så många sådana dagar annars. Ser dock fram emot i morgon då jag och Elmer äntligen ska rida ut igen tillsammans! Det var ett tag sen nu.

Just det, måste ju berätta att massagen igår var helt underbar! Tydligen så var det något som legat fel vilket bidragit till det onda. Hon hittade även massor med onda punkter som förhoppningsvis kommer att bli bättre nu. Enda problemet var att hon sa att jag skulle bli väldigt pigg på kvällen. Så sant, jag somnade inte riktigt förrän i morse...

Ha en bra dag!


Fotograf: Jag

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin bild!

Skönt att få massage, borde oxå unna mig det. Hoppas att det blir bättre nu om det som "låg fel" har hamnat rätt igen.



Kram

Postat av: iana

Hoppas att ni har en riktigt mysig kväll!

Klänningen var supersnygg "in action"



2008-06-26 @ 22:45:40
URL: http://snostjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback