Hästdag...

Idag har många timmar spenderats i stallet. Åkte iväg till ridhus med Mirre. Kände att jag fick lov att trimma honom lite inför Göran. Jag hade rätt i att det behövdes, fick kämpa som en galning med honom idag. Men han blev riktigt fin på slutet! Passade även på att rida Rerra när jag ändå var där. Hon var riktigt fin, det går bara bättre och bättre med henne!

Det blir ännu en vända till stallet idag. Silvia kommer att få en ny hagkompis i form av en annan ettåring. Ska bli kul att släppa ihop dem! Tror att det blir bra då hon får en jämnårig kompis att leka med.

Nu när jag ändå pratar hästar så kan jag ju berätta att Jajje (Jay Jay Okocha) kom tvåa i fredags. Tror att jag har glömt att nämna det. Han är så duktig kusen! Haha, kan säga att han tjänar betydligt mer än dressyrhästarna. Där är det bara minus på kontot!

Nu blir det duschen och sen ska jag fixa till ändringarna i min uppsats och skicka in. Skönt att få det gjort så att man slipper ha det hängande över sig. Det är bara småsaker som ska ändras men ändå härligt när det är gjort! Då har jag officiellt sommarlov!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Roligt att det går bra för pållen.



Sandalerna blir nog bra tror jag :)



Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback