Kupolen...

Verkar inte som någon vill ha skorna? Då behåller jag dem själv! Får hugga av stortån så kanske det funkar! De är så himla snygga till jeans så jag kanske pinar mig någon gång...

Har varit till Borlänge och shoppat lite idag. Det blev dock inte så mycket inhandlat. En t-shirt, det var allt som jag fick med mig från Kupolen! Jaja, det gör inget att jag inte hittade något mera. Det blev ju faktiskt lite shopping nere på Mora igår... Hittade däremot ridbyxor och shortchaps på Aubiose så det var ju bra! A som var med tyckte att det var astråkigt att gå runt i en ridsportbutik men jag tyckte nog att den var bäst på hela dagen! =)

Nu måste jag sätta lite fart. Ska iväg och rida en häst i Orsa och sen måste jag ju ta hand om "mina egna" kusar också!

Later!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att du hittade ett par ridbyxor :o)



Kram

Postat av: Stickis

Roligt med shopping

2008-06-19 @ 22:05:34
URL: http://stickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback