Ljus eller mörk?

Ska jag ha den svarta eller vita headern?





Önskar att jag var en hejare på att fixa och trixa så att man kunde få till en snyggare header men eftersom jag inte är det så får någon av de här helt enkelt lov att duga... 



                                                                                                                                                                                      

Apropå det förra inlägget: Det känns faktiskt lite bättre nu. Det var ju inga "stora" saker som jag var irriterad på så det bästa hade såklart varit att inte bry sig alls. Men ibland kan man inte låta bli...

Kommentarer
Postat av: iana

Ljus! Den var somrig och fin... Jag som inte orkat engagera mig alls i hur man gör och som har tråkigast blogg design ever...

Hur som helst, skönt att irritationen är över för denna gång :) Det brukar vara skönt ändå att få vara lite irriterad ibland, så man inte går och laddar och laddar och helt plötsligt så är man tvärilsk :)

He he! Kvällsfika nån dag? och lite klättring kanske?

Postat av: Stickis

Den ljusa tycker jag.



Jag tycker du är duktig och fixa och trixa med bloggen, blir ju alltid fint.



På Onsdag jobbar jag så då kan inte jag. Men nästa vecka slutar jag 2 varje dag, så då kanske vi kan fika någon gång efter det?



Kram

2008-07-01 @ 08:53:58
URL: http://stickis.blogg.se/
Postat av: Emma

Den ljusa var jätte fin :o)

Du är ju jätte duktig att fixa din blogg. Jag tänkte försöka muta dig att hjälpa mig med min ju ;o) Skönt att irritationen har gått över för denna gång då :o)



Kram

2008-07-01 @ 18:01:41
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback