Semester!

Har haft en supermysig helg!

Har varit ute och åkt lite båt, ätit gott, umgåtts med vänner och familj, solat, badat och bara myst!

Nu är det ledighet som gäller i några veckor! Har dock inga speciella planer utan det blir att ta dagen som den kommer. Är det någon som vill sällskapa med mig någon dag är det bara att höra av sig!  ; )


Känns lite segt med bloggen för tillfället. Jag har ingen direkt inspiration och det är få kommentarer att svara på... Så ni som läser varje dag får stå ut med att uppdateringarna kommer lite sporadiskt... Vet inte riktigt vad jag ska locka med för att ni ska återkomma och för att få er att kommentera mera. Gillar kommentarer ju! Lovar iaf att visa någon bild från fototräffen när de kommer. Men allt är så soft nu så ni får helt enkelt ta det som det kommer! 

Kommentarer
Postat av: Susanna

Tackar tackar. Det är jättekul tycker jag =) Du får höra av dig om du vill få hästarna eller ridning eller nåt fotat. Tycker bara det är kul =)



Mysigt det såg ut att bada med hästarna förresten!

Postat av: Therese

hihi, ja mobilen kommer helt klart att följa med:)

Härligt med lite semester. Behövs kanske efter allt ditt pluggande:) Kram

2008-06-09 @ 23:25:25
URL: http://tessie80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback