Trevlig helg!

Har haft ännu en bra helg! Red som sagt för Göran fredag-lördag. Mirre var riktigt duktig på fredagen! Han var duktig på lördagen också men han hade nog lite träningsvärk från passet innan. Vi kände oss dock som värsta proffsen på lördagen då duktiga Susanna var med och fotade.


Foto: Susanna
Modell: Mirre och jag =)

Efter ridningen på lördagen så fick jag skynda till jobbet och överlät därmed transporteringen av hästarna till Elmer och älsklingen. På jobbet var det superlugnt. Dagen går så seegt när det är lite att göra. Men, men det gick bra ändå...

På kvällen blev det grillning och fotboll med lite folk här. Vi avslutade dock det hela ganska tidigt då både jag och Kristofer var supertrötta!


Idag blev det lite sovmorgon. Sen har jag varit hos Elmer nästan hela dagen och hjälpt till med lite rabatter och sånt. Blev riktigt fint! =)

Nu ska vi snart till A och T där vi ska bli bjudna på nybakad paj. Sen antar jag väl att det är någon fotbollsmatch även ikväll. Mycket fotboll för tillfället men det känns helt ok. Jag har blivit hjärntvättad tror jag. Tycker tom att det är riktigt kul att kolla, iaf när Sverige spelar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback