Vad gör man när man är ledig?

Sov till klockan 11.20 idag, inte ofta jag sover så länge! Men det var skönt hur som helst. Har dock fortfarande inte käkat frukost så det är nog dags att gå och göra det nu. Senare ska jag träffa syrran och hennes barn. De kommer hit och sen blir det nog Donken.

Haha, nu har jag varit ledig i några dagar och redan börjar det krypa i kroppen! Jag är hopplös. Jag längtar ofta tills ledigheten när jag pluggar/jobbar men när jag väl är ledig så vet jag inte vad jag ska hitta på! Vad gör ni andra när ni är lediga??

Har en del inplanerat i helgen iaf. I morgon och på lördag är det Göranträning. Och på lördag jobbar jag också. Så det ska bli kul! Sen är det väl på lördag som Sverige spelar om jag inte minns fel? Det blir nog en bra helg!

Kommentarer
Postat av: iana

Vad "bra", då slipper jag ha dåligt samvete ;) ha ha ha!! Nä, för att ag ska vilja titta på div 5 fotboll krävs det minst solsken i alla fall.

Ses snart igen!!

Postat av: Susanna

Hej. Är Göran träningen ute? Kanske kikar förbi och fotar lite =P

2008-06-12 @ 17:41:18
URL: http://sannaaah.blogg.se/
Postat av: Susanna

Nej då det är ingen fara =) Så länge det är ljust ute så går det bra att fota. Har inget bra "inomhus" objektiv tyvärr. Kommer säkert förbi om vädret är någorlunda.

2008-06-12 @ 18:29:50
URL: http://sannaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback