Väntan på bilder...

Måste bara fråga om det råkar vara någon som har blivit fotad av fotograf som läser min blogg? Eller som kanske vet ändå... Funderar på hur lång tid det ska ta att få bilder från en fotosession? Jag är lite av den otåliga typen och nu är det så att jag har fortfarande inte fått en enda bild från Moraträffen som var i slutet på maj. Det var ändå fyra fotografer som tog bilder och jag har inte fått från någon? Tre lät dessutom ganska nöjda så det hade varit kul att iaf se någon bild...

Jag är inte så erfaren vad gäller sånt här så jag vet inte hur lång väntetid som är normalt?


Kommentarer
Postat av: iana

Ring Krister! Be honom att vidarebefordra till övriga att du vill ha bilderna!

Jag ska säga till att de måste bli bättre på att få fram bilder när man är så snäll och ställer upp! Slashasarna!

TAck för en trevlig helg by the way... :)

Jag är hemma igen, jobbet gick ca 3 ggr fortare än tänkt.

Postat av: Pernilla

Framkalla kan man ju göra hur snabbt som helst nuförtiden.

Dom skulle ju kunna skicka bilderna över nätet så länge om inte annat.

Kram

2008-06-24 @ 09:00:41
URL: http://pernillas.com
Postat av: iana

Fika OCH lunch väl?? ;)

he he!

Kram!!

2008-06-24 @ 10:52:59
URL: http://snostjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback