30-årsfesten...

Vi började redan på fredagen att göra iordning inför festen. Och när allt var klart och vi väntade på gästerna på lördagen såg det ut såhär:

image473

image474

image475


Såhär såg jag ut (klänning: Indiska, overkneestrumpor, armband, örhängen: H&M, stövlar: Rizzo)
image476

image477


Sen var det ju självaste födelsedagsbarnet:
image478

image479


Några fler bilder från själva festen får ni inte men det var god mat & dryck, tal, musik, dans, sång, tipspromenad mm...

Dagen efter skulle det vara städat senast klockan 12 så det var bara att masa sig upp. När vi kom upp till stugan såg det ut såhär:
image480

image481

image482


Men det var trots allt väldigt lättstädat så efter ca. 1 1/2 timme så var det städat och fint igen:
image483


Jag hoppas att alla som var där hade en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: iana

För det första, du var supersnygg!!!
Jag hoppas att ni hade lika skoj som det ser ut att ni hade!!
Jag gillar bilden på dig och Mirre, om du bestämmer dig för en comeback på tävlingsbanan hänger jag gärna med som hästskötare...
Saknar er!!
KRAM

Postat av: PPM

Va snygg du är,eller ni är:)

2008-03-18 @ 16:41:04
Postat av: Emma

Jaja... Bra att du hälsade iaf ;o) Ser ut som att det blev en trevlig fest! Jätte snygg outfit du hade oxå :o) Kram kram

2008-03-18 @ 16:52:23
URL: http://spirans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback