Dagens planer...

Har planer  på att göra om lite i vardagsrummet idag. Det kommer att bli med väldigt små och enkla medel men jag tror att det kommer att bli en rejäl skillnad... Vill ha det lite varmare och ljusare nu när det snart är vår!
Om jag hinner klart idag så lovar jag att lägga upp före och efter bilder!

Ska snart (när de öppnar) ner på stan en sväng för lite shopping till just vardagsrummet. Får sällskap av
Ki så det blir nog en fika också!
 
Stallet har jag såklart också i dag och hovslagaren kommer. Måste hinna rida innan dess...

Blev faktiskt lite pluggande i går kväll men jag märkte att det funkar inte för mig att läsa det vi ska innan föreläsningen. Förstår betydligt mycket mer av det jag läser om jag väntar tills efter att jag har sett föreläsningen. Så jag känner inget dåligt samvete att jag inte har läst allt som man ska! Har även läst igenom det som min uppsats ska behandla så idag tänkte jag skriva ihop ett PM om det. Så ganska lugnt på pluggfronten idag!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

Postat av: iana

En massa grattis i förskott till 30 åringen!!!!
Kul att fixa lite hemma! Vi håller på att kika efter ny lägenhet som ligger mer centralt...
Kommer hem och vänder 26 mars och åker igen den 28:e eller möjligen tidigt den 29:e... Vi kanske hinner ses en snabbis...
KRAM

2008-03-11 @ 12:33:23
URL: http://snostjerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback