Fortfarande påskhelg?

Det är ju röd dag även idag men jag tänker inte ge mig själv ledigt. Lite sovmorgon har jag fått men nu ska jag snart bege mig till stallet för att göra klart allting där och sen ska jag plugga lite. Måste ju faktiskt börja läsa på inför tentan. Vi har ju redan gått igenom allting inför/på seminarierna men det är en hel del saker som jag inte har grepp om än så jag ska försöka gå igenom allting lite snabbt en gång till.

Annars den här veckan:
- Ny hårfärg på onsdag! Åker till
Maria i Falun så får hon fixa iordning håret på mig!
- På torsdag får jag troligtvis träffa Eliana lite som annars är uppe i Tjottahejti och åker helikopter och har sig. =)
- På fredag är det då dags för The tenta. Huwa, får se hur det går...
- På lördag jobb - hoppas på mkt folk igen!

Resten av tiden så blir det hästar och plugg i vanlig ordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback