Grammatik h-lvete...

Det här är helt klart den värsta kursen som jag har läst hitintills. Har nyss haft föreläsning och tänkte passa på att göra uppgifterna direkt efteråt medan jag hade allt i minnet men tror ni att jag klarar uppgifterna? Nej, fattar ingenting.

Nu har jag att välja på:
1) Läsa i grammatikboken = tråkigt, tidskrävande + att jag ändå inte kommer ihåg vad jag har läst efteråt... (Tid är dessutom något som jag inte har så mkt av för tillfället - vart f-n tar den vägen?)
2) Försöka göra uppgifterna ändå. Vilket inte kommer att funka eftersom jag inte fattar någonting.
3) Skita i allt och hoppas att det löser sig.

Har aldrig (hmm, tror jag) känt mig så blåst sen jag började att plugga på högskolan. Och för tillfället är jag så trött på allt som kallas för skola, plugg osv att jag känner för att skita i allt!

Kommer att köra på tentan....

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nej nej nej... det kommer du INTE!
KRAM

Postat av: Stickis

Va jobbigt att du känner så... Men det löser sig nog. Du är ju duktig du! Och smart. Annat än vad man kan kalla mig.. :)
Hörde att det blir lite partaj nästa helg. Roligt! Var skulle det vara?
Kram kram

2008-03-07 @ 18:10:04
URL: http://stickis.blogg.se
Postat av: Emma

Men du... Det är ju du som är den smarta & duktiga utav oss... Klart du fixar det! Jag håller tummarna :o) Kram

2008-03-07 @ 21:18:08
URL: http://spirans.blogg.se
Postat av: Pernilla

Tack!

2008-03-08 @ 12:38:25
URL: http://pernillas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback